Contact

Heb je een vraag of wil je reserveren? Neem contact op met ons! 

Gegevens:

Onderstaand kunt u onze meest gestelde vragen vinden, staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Adres

Kerkdijk-Zuid 7
5492 HW Sint – Oedenrode

Telefoon

+31 615699217

Email

info@hoevedenbolck.nl

FAQ

Reserveren appartementen

Hoe kunnen we bij jullie reserveren?

U kunt via onze eigen website reserveren via de reserveren knop, ook kunt u via airbnb.nl, booking.com, en natuurhuisje.nl reserveren. Via onze eigen website betaalt u de goedkoopste prijs.

Kunnen we nog annuleren?

U kunt kosteloos bij ons annuleren tot 5 dagen voor aankomst, laat dit aan ons weten via reserveringen@hoevedenbolck.nl. Heeft u gereserveerd via een andere partij? Neem dan contact op met hen, de voorwaarden van de andere partij zijn hierbij van toepassing.

Kunnen we reserveren onder voorbehoud?
Nee, het is niet mogelijk om te reserveren onder voorbehoud, u dient uw gehele verblijf direct te betalen.
Kan ik voor meerdere personen reserveren?

Onze appartementen zijn ingericht voor 2 personen per appartement. 

Kan onze baby mee?
Wij beschikken over 1 babybedje, deze is te reserveren voor €15,- extra per nacht.
Is er beddengoed beschikbaar bij het babybedje?
Wij bieden geen beddengoed voor het babybedje aan, dit dient u zelf mee te nemen.

Voorzieningen appartementen.

Wat is in de keuken van het appartement aanwezig?

Het appartement beschikt over een 2-pits inductie plaat met afzuigkap, combimagnetron, koelkast met vriesvak, Nespresso apparaat voor cupjes, waterkoker. Verder alle zijn keuken- en kook benodigdheden aanwezig.

Hoe zit het met handdoeken en beddengoed?
De badkamer is voorzien van toilet papier en een handdoek set. Uw bed is opgemaakt bij aankomst.
Mocht u tussendoor extra lakens en/of handdoeken willen, zitten hier kosten aan verbonden.
Waar bestaat de handdoek set uit?

Dit zijn 2 grote handdoeken, 2 kleine handdoeken en een badmat. Deze kost €10,-.
De keuken handdoek set bestaat uit 2x keukendoek, 2x theedoek, 2x vaatdoek. Deze kost €6,-

Is het mogelijk tijdens ons verblijf een nieuw lakenpakket te krijgen en waar bestaat deze uit?

Ja, dit is mogelijk. Het bestaat uit; 2 x 1-persoons hoeslakens, 2 x 1-persoons dekbedovertrek met 2 x 1-persoons kussenslopen. Dit kost €15.-.

Komen jullie het appartement tijdens het verblijf schoonmaken?

Mocht u langer dan een week verblijven is het mogelijk dat wij uw verblijf tussendoor schoon komen maken, dit kost €35,- per keer.

Zijn er schoonmaakspullen in het appartement aanwezig?
Er is een bezem en handveger en blik aanwezig.

Vervoer

Kunnen we bij jullie parkeren?

Ja, Hoeve Den Bolck beschikt over een parkeerterrein waar je gratis kan parkeren.

Zijn jullie met het OV bereikbaar?

Ja, op 700 meter afstand is een bushalte die bereikbaar is vanuit Eindhoven en ‘s-Hertogenbosch. Klik hier voor de routebeschrijving vanaf de bushalte.

Verblijf

Hoe kunnen we bij jullie inchecken?

Inchecken gaat bij ons contactloos, u ontvangt per de mail een toegangscode. Daarmee kunt u uw gehele verblijf uw appartementje betreden.

Wat zijn de in- en uitcheck tijden?
Onze inchecktijd is 15:00 uur en onze uitcheck tijd is 10:30 uur.
Hoe kunnen we uitchecken?
We willen u vragen om het appartement uiterlijk om 10:30 uur op de dag van vertrek te verlaten. U hoeft hier verder niets meer voor te doen. U code vervalt automatisch na 10:30 uur.
Verzorgen jullie ook ontbijt?

Nee, het ontbijt is niet inbegrepen bij uw verblijf. Er zijn diverse winkels op loop- en fietsafstand van Hoeve Den Bolck. Daar kunt u alles vers halen voor uw ontbijt, lunch of diner. Fietsen voor uw kleine boodschappen kunt u gratis lenen.

Hebben jullie fietsten voor verhuur?
We hebben 2 fietsen die u voor uw kleine boodschappen gratis kan lenen. U hoeft ze niet te reserveren, u mag ze meenemen als ze beschikbaar zijn. Onze fietsen zijn niet beschikbaar voor langere tochten of verhuur.
Zijn huisdieren welkom? 


Nee, huisdieren zijn in onze appartementen niet welkom.

Uit hoeveel verdiepingen bestaat het appartement?
Het appartement bestaat uit 2 verdiepingen. Op de begane grond bevindt zich de badkamer en de huiskamer. Op de 1e verdieping treft u de slaapkamer aan. In ’t Dommeldal is er een mogelijkheid om op verzoek een bed beneden te plaatsen.
Is Hoeve Den Bolck toegankelijk voor mindervaliden?
Ons appartement ’t Dommeldal is geschikt voor mindervaliden. De douche is ruimer en zonder douchewand. Tevens is het mogelijk om op verzoek een bed beneden te plaatsen. Dit graag via mail of whatsapp aanvragen.

Terras Hoeve Den Bolck

Wanneer is jullie terras open?
Ons terras is open van vrijdag t/m maandag van 10:00 tot 18:00 uur. Uiteraard bent u daar van harte welkom.
Is het mogelijk om te reserveren?

Ja, het is mogelijk om te reserveren, gelieve het contact formulier in te vullen of contact op te nemen via info@hoevedenbolck.nl.

 

Serveren jullie ook lunch?

Nee, wij serveren geen lunch, wel kleine gerechten zoals worstenbroodjes, tosti’s, gebak en hapjes voor bij de borrel. Zie hier onze menukaart.

Zijn huisdieren welkom? 

Op ons terras zijn huisdieren welkom. Binnen in onze koffiehoek zijn huisdieren niet welkom.
Is roken toegestaan?
Nee, roken is in onze appartementjes en koffiehoek niet toegestaan.