Contact
Heb je een vraag of wil je reserveren? Neem contact op met ons!
Gegevens:
Onderstaand kunt u onze meest gestelde vragen vinden, staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
FAQ
Reserveren appartementen
Hoe kunnen we bij jullie reserveren?
U kunt via onze eigen website reserveren via de reserveren knop, ook kunt u via airbnb.nl, booking.com, en natuurhuisje.nl reserveren. Via onze eigen website betaalt u de goedkoopste prijs.
Kunnen we nog annuleren?
U kunt kosteloos bij ons annuleren tot 5 dagen voor aankomst, laat dit aan ons weten via reserveringen@hoevedenbolck.nl. Heeft u gereserveerd via een andere partij? Neem dan contact op met hen, de voorwaarden van de andere partij zijn hierbij van toepassing.
Kunnen we reserveren onder voorbehoud?
Kan ik voor meerdere personen reserveren?
Onze appartementen zijn ingericht voor 2 personen per appartement.
Kan onze baby mee?
Is er beddengoed beschikbaar bij het babybedje?
Voorzieningen appartementen.
Wat is in de keuken van het appartement aanwezig?
Het appartement beschikt over een 2-pits inductie plaat met afzuigkap, combimagnetron, koelkast met vriesvak, Nespresso apparaat voor cupjes, waterkoker. Verder alle zijn keuken- en kook benodigdheden aanwezig.
Hoe zit het met handdoeken en beddengoed?
Mocht u tussendoor extra lakens en/of handdoeken willen, zitten hier kosten aan verbonden.
Waar bestaat de handdoek set uit?
Dit zijn 2 grote handdoeken, 2 kleine handdoeken en een badmat. Deze kost €10,-.
De keuken handdoek set bestaat uit 2x keukendoek, 2x theedoek, 2x vaatdoek. Deze kost €6,-
Is het mogelijk tijdens ons verblijf een nieuw lakenpakket te krijgen en waar bestaat deze uit?
Ja, dit is mogelijk. Het bestaat uit; 2 x 1-persoons hoeslakens, 2 x 1-persoons dekbedovertrek met 2 x 1-persoons kussenslopen. Dit kost €15.-.
Komen jullie het appartement tijdens het verblijf schoonmaken?
Mocht u langer dan een week verblijven is het mogelijk dat wij uw verblijf tussendoor schoon komen maken, dit kost €35,- per keer.
Zijn er schoonmaakspullen in het appartement aanwezig?
Vervoer
Kunnen we bij jullie parkeren?
Ja, Hoeve Den Bolck beschikt over een parkeerterrein waar je gratis kan parkeren.
Zijn jullie met het OV bereikbaar?
Ja, op 700 meter afstand is een bushalte die bereikbaar is vanuit Eindhoven en ‘s-Hertogenbosch. Klik hier voor de routebeschrijving vanaf de bushalte.
Verblijf
Hoe kunnen we bij jullie inchecken?
Inchecken gaat bij ons contactloos, u ontvangt per de mail een toegangscode. Daarmee kunt u uw gehele verblijf uw appartementje betreden.
Wat zijn de in- en uitcheck tijden?
Hoe kunnen we uitchecken?
Verzorgen jullie ook ontbijt?
Nee, het ontbijt is niet inbegrepen bij uw verblijf. Er zijn diverse winkels op loop- en fietsafstand van Hoeve Den Bolck. Daar kunt u alles vers halen voor uw ontbijt, lunch of diner. Fietsen voor uw kleine boodschappen kunt u gratis lenen.
Hebben jullie fietsten voor verhuur?
Zijn huisdieren welkom?
Nee, huisdieren zijn in onze appartementen niet welkom.
Uit hoeveel verdiepingen bestaat het appartement?
Is Hoeve Den Bolck toegankelijk voor mindervaliden?
Terras Hoeve Den Bolck
Wanneer is jullie terras open?
Is het mogelijk om te reserveren?
Ja, het is mogelijk om te reserveren, gelieve het contact formulier in te vullen of contact op te nemen via info@hoevedenbolck.nl.
Serveren jullie ook lunch?
Nee, wij serveren geen lunch, wel kleine gerechten zoals worstenbroodjes, tosti’s, gebak en hapjes voor bij de borrel. Zie hier onze menukaart.